2013. augusztus 14., szerda

Úszás

A hétvégén Nyíregyházán jártunk Nagyinál. A meleg időt kihasználva most is ellátogattunk legújabb kedvenc helyünkre, egy magántóhoz. Frutti nem bolondul a vízért, szereti, de inkább csak pancsolni, lábat áztatni szeret, úszni már kevésbé. A hétvégén viszont ráérzett az ízére és... úszott, gyönyörűen, messzire úszott. Fél órán át boldogan hozta vissza a botot, ki se jött a vízből. Nem is értem mi történt vele...  de nagyon büszke vagyok rá :). Sose erőltettem neki, nem tartottam létfontosságú dolognak, hogy csak azért, mert spániel úsznia kell. Lehet, hogy a legtöbb spániel imádja a vizet és született úszóbajnokok, de nem mindenki. Frutti nem volt az, ennek ellenére jó időben sokat jártunk vízhez és próbáltam megszerettetni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése