2012. július 28., szombat

Sümegi nyár

Kutyával nyaralni nagyon jóóó... nálunk alap, hogy bárhová megyünk, Frutti is jön. 3 napot töltöttünk Sümegen a Domínium vendégházban, a háziak nagyon kedvesek és tényleg kutyabarátok voltak. Fruttit örömmel fogadták, már várták a "szép kislányt", minden nap kapott jutalom falatokat is, és vizet is raktak ki neki. A földszinti kisállatos szoba volt a miénk közel a bejárathoz. A vendégházban Frutti szabadon közlekedhetett, persze azért figyeltünk, hogy ne zavarja a többi vendéget.

Kedd reggel indultunk, odafele megálltunk a Velencei-tónál egy szabadstrandnál és Nagyvázsonyban. 2-kor érkeztünk meg Sümegre, elfoglaltuk a szállást, majd elmentünk sétálni és ebédeltünk a Várcsárda étteremben. Itt Fruttinak rögtön hozták is a vizet. Este megnéztük a Sümegi Várat, gond nélkül beengedtek minket, még jegyet sem kellett vennünk Fruttinak.

Szerdán Keszthelyen kezdtük a napunkat, a kellemes Balaton parti séta után pedig Rezi várat céloztuk meg. Vadregényes út vezetett oda, az aszfaltnak egyszer csak vége lett. A vár picike, épp felújították, de a kilátás gyönyörű volt. Frutti pedig határozottan élvezi a várlátogatásokat. Aztán elmentünk a Kis-Balatonhoz, itt Frutti fürödni is tudott. Hazafele még bementünk Hévízre, nagyon hangulatos kis város, viszont számomra nagy csalódás volt, hogy a tónál lévő sétánynál nagy tábla figyelmeztetett arra, hogy kutyával tilos bemenni. Így ezt mi kihagytuk. Este Sümeg másik éttermének kutyabarát szolgáltatásait teszteltük, itt is elégedettek voltunk, megint kaptunk kutyavizet.

Utolsó nap reggel még sétáltunk egyet Sümegen. Majd elindultunk, hazafele is több helyen megálltunk. Megnéztük a Szigligeti Várat, ide is jegy nélkül jöhetett be Frutti és több kutyussal is találkoztunk. Sétáltunk a badacsonyi kikötőnél.  Balatonszepezden találtunk egy kis részt ahol Frutti tudott kicsit úszkálni. Tihanyban pedig legálisan is fürödhetett a Belső-tóban. Sajnos utolért minket a vihar, így csak egy rövidke kis sétát tettünk az óvárosban.

3 igencsak tartalmas napunk volt, rengeteget kirándultunk, és nagyon élveztük. A legtöbb helyen kutyával is szívesen fogadtak minket.