2012. május 14., hétfő

Fejlődés

Szombaton megint Eszterrel képződtünk. Egyre jobban mennek a feladatok, a vizsgára való készülés nagyon jó hatással van Fruttira. Az alapengedelmes résszel sose voltak gondjaink, ezeket most is stabilan tudja. Gyakoroltuk a jobb oldalon haladást ültetéssel, fektetéssel, így már ettől sem jön zavarba. Az élelemmegtagadásos feladatok is jól mennek, viszont a jutalomfalat óvatos elvételén még mindig van mit gyakorolnunk. A szeparációja is egyre biztosabb, problémánk ugyan nem volt vele korábban sem, de most még nyugodtabban vár, és mikor visszamegyek hozzá, sokkal visszafogottabban örül, nem ugrik a nyakamba. Az üdvözlésnél már nem tér ki a mankó elől, a tömeges simogatást még azért szoknia kell, de ez is alakul. Eszter elvitte kicsit gyakorolni, Frutti szépen ment vele, végig figyelt rá és még a kereplő hangja sem zökkentette ki. Nagyon ügyes volt :)!

Csütörtökön Fruttival BKV-ztunk, ez sose tartozott a kedvencei közé. Régebben pánikszerűen próbált menekülni, nagyon nehéz volt vele, de nem adtuk fel. Most viszont már egészen úgy buszoztunk, mint a "nagyok". Frutti felszállt, jegyet lyukasztottunk, ráraktam a szájkosarát is és leültünk. Az ellenőr is megdicsért minket, hogy milyen szabályosak vagyunk és Frutti milyen nyugodt. Hát igen ezen én magam is csodálkoztam, mert eddig sose tudtunk így utazni. Láttam rajta, hogy még kicsit félt, de tényleg nagyon jól bírta. Büszke vagyok Rá!

Vasárnapi vári séta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése